CONTACT
Hoe kunt u ons bereiken? En wanneer kunt u langskomen ?
Openingstijden
Wij staan 24/7 tot uw dienst.
Onze kantoren zijn toegankelijk van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 16u30.
Ons bellen
Bereik ons op 02 537 27 02
Meer weten
Bekijk
onze diensten
Bekijk
ons nieuws
Een donatie doen
Wil je de acties van vzw Gammes steunen en bestendigen? Doe een donatie via overschrijving op rekeningnummer BE24 7320 2614 0238.
Dankzij financiële bijdragen begeleidt Gammes thuis Brusselaars die hun autonomie verliezen, afhankelijk zijn, ouder, gedesoriënteerd, ziek, gehandicapt of terminaal zijn, of niet alleen kunnen blijven. Deze thuiszorg garandeert hen een betere levenskwaliteit en biedt hun omgeving en mantelzorgers een adempauze.
Bedankt voor je steun!
Gammes, een dagelijkse aanwezigheid, met zorg en aandacht aan huis.
Waar vind je ons?
Chaussée de Charleroi 123a Bus 4 à 1060 Brussel
Contactformulier
Informations du bénéficiaire
Garde à domicile
* Champs obligatoires
Ons team
De telefonische onthaaldienst, beschikbaar en luisterbereid, bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 16u30.
De afdeling Thuisoppasdienst bepaalt samen met u de organisatie van de zorgverlening:
Les gardes à domicile:
Les travailleurs sociaux, responsables des équipes de gardes à domicile:
Le pôle Pédagogique
Le pôle Innovation & expertise et la qualité
Administratieve, boekhoudkundige en HR-diensten
Directiecomité, dagelijkse leiding en kwaliteitsbewaking van de aangeboden diensten:
Klachtenbehandeling
Wat is een klacht?
Wij hechten veel belang aan uw verwachtingen en staan open voor uw feedback. Wij beschouwen als "klacht" elke mondelinge of schriftelijke uiting van ontevredenheid over onze diensten.
Hoe kunt u een klacht melden?
Als u niet tevreden bent over de geleverde dienst, neem dan eerst contact op met de verantwoordelijke van uw dossier via 02/537.27.02. In de meeste gevallen kan op dit niveau al een oplossing worden gevonden.
Uw klacht wordt geregistreerd in uw dossier, en de verantwoordelijke zal hier rechtstreeks op antwoorden of de kwestie doorsturen naar de betrokken dienst.
U kunt uw klacht ook indienen via onderstaand formulier of een e-mail sturen naar complaints@gammesasbl.be . U ontvangt een ontvangstbevestiging, en uw klacht wordt doorgestuurd naar de betrokken dienst voor analyse en een zo snel mogelijke reactie.
De verwerkingstijd hangt af van de complexiteit van het dossier, maar wij reageren binnen twee weken. De trends en evolutie van klachten worden elk kwartaal geanalyseerd en gerapporteerd aan het Directiecomité.
Lees het Kwaliteitsbeleid van Gammes.